ماده ۱ – تعاریف

۱-۱- کاربر: شخصی است که از اپلیکیشن قبولی و  خدمات نرم افزاری آن استفاده می کند.

۱-۲- حساب کاربری: حسابی است که کاربر برای استفاده از نرم‌افزار قبولی ایجاد کرده‌اند.

ماده ۲- حساب کاربری

۲-۱- کاربر با استفاده از اپلیکیشن قبولی می‌پذیرد که قوانین و مقررات قبولی را به صورت مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در هر زمان تغییر کند، استفادۀ مداوم کاربران از قبولی به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.

۲-۲- برای استفاده از تمامی امکانات اپلیکیشن قبولی، لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری بسازد. برای استفاده از نسخه کامل قبولی کاربر باید آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن قبولی ثبت کند.

۲-۳- کاربر می‌پذیرد اطلاعات مورد نیاز را به صورت صحیح در اپلیکیشن قبولی وارد کند.

۲-۴- هر فرد تنها می‌تواند یک حساب کاربری در اپلیکیشن قبولی داشته باشد.

۲-۵-حساب کاربری آزمایشی(می خواهم امتحان کنم) فقط برای بررسی نرم افزار بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات موجود در ورژن آزمایشی اپلیکیشن را ندارد.

۲-۶- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری به عهدۀ کاربر می باشد. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر می بایست در اسرع وقت پشتیبانی شرکت را مطلع سازد.

۲-۷- کاربر حق ندارد به اشخاص دیگر(حقیقی و حقوقی) اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را واگزار کند.

۲-۸- ممکن است شرکت از کاربردرخواست احراز هویت کند، در چنین شرایطی در صورت عدم همکاری کاربر، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را ببندد و از ارائۀ سرویس به کاربر خودداری کند.

ماده۳- شرایط استفاده از قبولی

۳-۱- کاربر تعهد می دهد هیچ‌ گاه از سرویس قبولی به صورتی که به آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند.

۳-۲- کاربر قبول می کند که اپلیکیشن قبولی ممکن است از ارسال پیامک به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربر می‌تواند درخواست قطع ارسال پیامک به وی را ارسال نمایدو می‌پذیرد که با قطع پیامک، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.

۳-۳- قبولی ممکن است کدهایی برای تخفیف و یا استفاده محدود به کاربر ارائه کند. کاربر می‌پذیرد که حق انتقال یا فروش این کد ها را به افراد دیگر ندارد. همچنین کاربر حق این که این کدها را به صورت عمومی منتشر کند ندارد مگر اینکه قبولی اجازه انتشار را به آنها داده باشد.

۳-۳- کاربر می‌پذیرد کدهای تبلیغاتی که به او داده می‌شود ممکن است منقضی شوند. به دلیل عدم دریافت هزینه برای کد های تخفیف، ممکن است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر داده شود یا آنها را باطل شود. همچنین درصورت تشخیص اینکه استفاده از این کد ها به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته، شرکت می‌تواند این کدها یا اعتباری حاصله از استفاده از آنها که به حساب کاربر اضافه شده است را باطل یا حذف کند.

۳-۴- استفاده از اپلیکیشن قبولی نیازمند سخت افزار و اینترنت بر روی آن می باشد،  مسئولیت تامین و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از اپلیکیشن قبولی به عهدۀ کاربر است.

۳-۵- کاربر پذیرفته است که اپلیکیشن قبولی برای استفاده شخصی وی بوده و نمی بایست آن را به اشتراک بگزارد.

۳-۶- کاربر متعهد می‌شود در طول یا پس از اتمام استفاده از اپلیکیشن، هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از اپلیکیشن قبولی و سوالات آن را به هیچ‌گونه استفاده‌ای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات خارج از ساختار خود اپلیکیشن بر خلاف قوانین اپلیکیشن قبولی خواهد بود.

‌ماده۴ – هزینه‌ها و پرداخت

۴-۱- کاربر می پذیرد هزینه‌هایی که برای خرید عضویت سالیانه پرداخت کرده است قابل بازگشت نمی باشد.

۴-۲- کاربر می پذیرد سرویس خریداری شده و هزینه پرداخت شده برای عضویت در بازه زمانی مشخص می باشد و همیشگی نیست.

۴-۳- کاربر می‌پذیرد که باید هزینۀ اپلیکیشن را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در اپلیکیشن جهت پرداخت آنلاین به وجود بیاید به شرکت پرداخت کند.

۴-۴- هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار قبولی شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و قبولی حق غیر فعال نمودن کاربر و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

‌ماده ۵- مسئولیت قبولی

۵-۱- قبولی تمامی تلاش خود را برای استفاده کاربر از اپلیکیشن قبولی می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌همراه و …) نخواهد داد.

۵-۲- تمامی اطلاعات کاربران بعنوان اطلاعات محرمانه نزد قبولی می ماند و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح.

۵-۳- چنانچه هر یک از کاربران اپلیکیشن قبولی در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق سرویس پشتیبانی داخل اپلیکیشن و یا ایمیل support@ghabouli.ir مطرح کرده و قبولی پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل مشکلات بعمل خواهد آورد.

ماده۸ – موارد فنی

۸-۱ کاربر حق ندارد هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرم‌افزارهای rfقبولی شامل دیکامپایل(Decompile) ، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

۸-۲- کاربر مجاز نیست با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخۀ دیگری از اپلیکیشن قبولی را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار قبولی یا در روش ارائۀ سرویس قبولی تغییر یا اخلالی ایجاد کند.

۸-۳- کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی سرویس اجرا کند.

۸-۴-کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش سرویس قبولی یا سرویس های مرتبط با قبولی انجام دهد.

ماده۹ – محتوای تولید شده توسط کاربران

قبولی ممکن است گاهی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخش‌های این سرویس عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در سرویس ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود اما با ثبت آنها در سرویس‌های مرتبط به قبولی، کاربران این حق را به قبولی می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین قبولی مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا شرکت‌های دیگر منتقل کند.

ماده۱۰ – قطع سرویس

قبولی در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر می‌تواند برای شرکت یا سایر کاربران خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به اپلیکیشن قبولی را دارد.

ماده۱۱ – توافق از راه دور

۱۱-۱-کاربر توافق می‌کند جهت مبادله آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به قبولی از طریق سیستم رایانه‌ای قبولی بعمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کند.

۱۱-۲- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر برعهدۀ کاربر بوده و کاربر ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.

۱۱-۳- کاربر می‌پذیرد هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف اپلیکیشن قبولی به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.

۱۱-۴- کاربر با عضویت در سرویس قبولی قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کند.